اطلاعیه

کاربران عزیز ۷۰۳۰
با سلام و خدا قوت

برخی گزارش های دریافت شده از سوی کاربران در این رابطه بوده که شارژ یا بسته اینترنت اپراتوری را از سامانه ۷۰۳۰ با موفقیت خریداری کرده اند اما سیمکارتشان شارژ نشده یا بسته اینترنت برایشان فعالسازی نشده است؛ لازم است در این رابطه توضیح زیر ارائه شود:

از آنجایی که ۷۰۳۰ فقط یک واسطه و رابط کاربری بین شرکت های عامل فروش و مشتریان است و اطلاعات قیمت و خود محصول عیناً از سامانه فروشنده برای شما نشان داده می شود و حتی قبل از تحویل محصول به کاربر در ۷۰۳۰ ذخیره نشده و مستقیما از اپراتور فعالسازی را انجام می‌دهد، پیگیری عدم فعالسازی محصول خریداری شده از طریق اپراتور امکان پذیر و قابل انجام است.

شماره تلفن پشتیانی اپراتورهای فروشنده محصولات سامانه به شرح زیر می باشد:

پشتیبانی همراه اول برای همراه اولی ها: ۹۹۹۰
پشتیانی همراه اول برای سایر خطوط: ۰۹۱۲۹۹۹۰

پشتیبانی ایرانسل برای ایرانسلی ها: ۷۱۴
پشتیبانی ایرانسل برای سایر خطوط: ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰

پشتیبانی رایتل برای رایتلی ها: ۲۰۰
پشتیبانی رایتل برای سایر خطوط: ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰

با احترام
تیم ۷۰۳۰
==================
سامانه هفتاد سی
اختصاص هفتاد درصد سود فروش محصولات اعتباری به کاربران

🌐 ۷۰۳۰٫ir
🆔 @ir_7030