خیر

در تاریخ ۲۳ آبان و ۲ آذر برخی حدود ۳ هزار نفر از کاربران ایرانسل در خرید شارژ دچار مشکل شدند.
مسأله از این قرار بود که به خاطر اختلالات درونی اپراتور ، سیستم ایرانسل هنگام ارسال درخواست، پاسخی مبنی بر موفق بودن تراکنش اعلام می کرد و امکان تشخیص مساله توسط سامانه ۷۰۳۰ وجود نداشت؛
با گزارش کاربران و پیگیری از اپراتور متاسفانه پاسخ سریع و قطعی دریافت نشد و پاسخ قطعی به پیگیری‌ها مرتبا به روزهای بعد موکول می شد؛
نهایتاً سامانه ۷۰۳۰ پس از دریافت لیست موارد و شناسایی تراکنش‌ها، تصمیم بر عودت مبالغ از طرف خود، به اعتبار درون برنامه ای کاربران گرفت، تا در فرصت مناسب از اپراتور پیگیری های بیشتر را انجام دهد و این مشکل بیش از این برای کاربران ادامه پیدا نکند.
کاربران می‌توانند با اعتبار حساب کاربری خود مجددا اقدام به خرید در زمان دلخواه کنند.

با عذرخواهی از همه‌ی شما کاربران عزیز و تشکر از صبوری‌تان

تیم هفتاد سی